Про це сьогодні, 25 квітня, під час засідання Антикорупційної ради повідомив Київський міський голова Віталій Кличко. «Я підписав розпорядження про новий розподіл повноважень. Організація та контроль в галузі реклами передані людиниі, яка показала себе ефективною у багатьох напрямках - моєму заступнику Резнікову Олексію», - повідомив очільник міста.
Міський голова поставив перед своїм заступником кілька ключових завдань в рамках реформування галузі реклами: зробити місто більш комфортним для киян, прибравши зайву рекламу; створити для рекламного бізнесу прозорі та зрозумілі правила, які дозволять розвивати цю галузь; побудувати таку систему надання дозволів та контролю, в якій не буде місця корупції.
«Зважаючи на це, по другому питанню я вже готовий сформулювати рішення: забезпечити відсутність підстав розглядати питання реклами на засіданнях Антикорупційної ради», - резюмував Віталій Кличко.
Галузь реклами - лише одна із сфер відповідальності Олексія Резнікова.
Нагадаємо, нещодавно заступник голови КМДА Олексій Резніков заявив, що до кінця року кількість зовнішньої реклами в Києві буде зменшена.
Заступник голови КМДА наголосив, що з точки зору обговорення і прийняття рішення має бути тригломерат – влада, учасники ринку та громадськість.
21 березня Киїіський міський голова-Голова Київської міської державної адміністрації Віталій Кличко підписав розпорядження про призначення Олексія Резнікова заступником голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень. Серед основних завдань заступника - реформування існуючої системи самоврядування.