Що нового?

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ АСОЦІАЦІЇ ОПЕРАТОРІВ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ УКРАЇНИ

Асоціація операторів зовнішньої реклами України, яка об’єднує соціально-відповідальних операторів, уважно стежить за балансом інтересів суспільства, влади та бізнесу і глибоко обурена.

Детальніше

В АМКУ презентували висновки дослідження ринку зовнішньої реклами

Ринок зовнішньої реклами потребує оновлення і вдосконалення законодавчої бази, оскільки ті виклики, які постали перед цією сферою в останні роки, вимагають комплексного вирішення.

Детальніше

Офіційна заява Асоціації щодо можливого блокування Реформи зовнішньої реклами у столиці

Судове рішення може заблокувати Реформу реклами в столиці. Через непомірну жагу деяких політиків до PR-у перед виборами, столиця України опинилася під загрозою повернення до хаосу і неврегульованості у сфері розміщення рекламних конструкцій, до умов дикого ринку. Але ми не дамо цього зробити!

Детальніше

Реформа зовнішньої реклами: крок другий - обмін досвідом

Навчання для органів місцевого самоврядування з упровадження реформи зовнішньої реклами.

Детальніше

Офіційна заява Асоціації щодо самовільного заклеювання низки білбордів операторів зовнішньої реклами

23 листопада в місті Києві невідомими було здійснено самовільне заклеювання низки білбордів операторів зовнішньої реклами, зокрема білбордів учасників Асоціації.

Детальніше

Луцьк на старті впровадження реформи зовнішньої реклами

Голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук взяла участь в обговоренні впровадження реформи зовнішньої реклами в Луцьку

Детальніше

Тиск адмінресурсу на операторів по-олександрійськи

Про те, як чиновники активно використовують свої посади і вплив, аби витиснути політичних конкурентів із рекламних площин.

Детальніше

Чому інвестори оминають Черкаси?

Підсумки робочої зустрічі.

Детальніше

Своїм – дозволи, а чужим – закон: як у Дніпрі ділять ринок зовнішньої реклами

У Дніпровській мерії ділять ринок зовнішньої реклами на користь «кишенькових» операторів.

Детальніше

Розміщення рекламних конструкцій на тротуарах згідно з новими вимогами ДБН

Із 1 вересня в Україні запрацюють нові правила з будівництва вулиць і доріг у містах і селах. Голова Асоціації операторів зовнішньої реклами Оксана Поліщук так роз‘яснює певні нюанси, що стосуються операторів зовнішньої реклами, адже зміни зачеплять і їхній бізнес.

Детальніше

Столиця запустила онлайн-сервіс оформлення вивісок

У другій частині інтерв’ю з начальником управління реклами КМДА Олександром Смирновим продовжуємо тему реформи об’єктів зовнішньої інформації. Говоримо про спрощення процедури розміщення вивісок столичними підприємцями, а також про те, як громадяни самостійно зможуть контролювати роботу чиновників.

Детальніше

Перші кроки до антимонопольного врегулювання ринку зовнішньої реклами

Чому ринок зовнішньої реклами Україні опинився в ручному управлінні регіональних еліт і до чого тут Антимонопольний комітет.

Детальніше

Курчат по осені рахують … і рекламні конструкції – теж

Про повернення Києву цивілізованого європейського вигляду розповідає начальник профільного управління КМДА Олександр Смирнов.

Детальніше

ДБН – погляд ізсередини

Коментар Оксани Поліщук, голови Громадської спілки «Асоціації операторів зовнішньої реклами України», щодо нових правил ДБН.

Детальніше

Народні депутати заборонили розміщення реклами на вуличних стовпах і опорах

Верховна Рада внесла зміни до Закону «Про рекламу». Статтю 8 доповнено новим пунктом, згідно з яким заборонено розміщувати рекламу або рекламні засоби на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні, у тому числі опорах зовнішнього освітлення.

Детальніше

Ми на Facebook

Архів