Що нового?

Відкрите звернення до міської влади Львова щодо кризової ситуації на ринку зовнішньої реклами

Асоціація операторів зовнішньої реклами України звертається до міської влади Львова щодо критичної ситуації, яка склалась на ринку зовнішньої реклами. У зв’язку із запровадженням обмежувальних заходів, пов’язаних із боротьбою проти пандемії, рекламорозповсюджувачі опинились у форс-мажорній ситуації.

Детальніше

Київ надав пільгу операторам зовнішньої реклами до кінця року

У столиці на 50% зменшили плату за користування комунальними місцями для розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті. Пільга діятиме до кінця року.

Детальніше

Законопроєкт № 5094 дозволить по-європейськи впорядкувати розміщення зовнішньої реклами, - юристка

Законопроєкт № 5094 усуне всі правові колізії, які зараз існують у регулюванні дозвільної системи з розміщення зовнішньої реклами. Про це розповіла юристка PRIME Group Анна Чеботарьова в ефірі Громадського Інтерактивного Телебачення.

Детальніше

Профільний комітет Верховної Ради рекомендує прийняти законопроєкт № 5094 про регулювання зовнішньої реклами

Комітет Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики на засіданні 17 березня рекомендував включити до порядку денного нинішньої сесії парламенту законопроєкт № 5094. Члени профільного комітету одноголосно підтримали документ і запропонували народним депутатам прийняти його за основу.

Детальніше

Народні депутати збираються навести лад з розміщенням зовнішньої реклами по всій країні

В Україні з’явився шанс впорядкувати розміщення реклами на вулицях, будинках і вздовж трас. Для цього слід прибрати законодавчі колізії, встановити чіткі процедури і зрозумілі, прозорі правила гри для всіх учасників ринку зовнішньої реклами та передбачити дієвий механізм демонтажу незаконної реклами.

Детальніше

Законопроєкт про регулювання зовнішньої реклами допоможе збільшити надходження до бюджету й інвестиції в галузь - рекламісти

Законопроєкт №5094 "Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами" допоможе збільшити надходження до бюджету й об'єм інвестицій у галузь.

Детальніше

15 березня відбудеться круглий стіл «Зовнішня реклама: як подолати хаос і навести лад?»

У заході візьмуть участь народні депутати – автори законопроєкту, міські голови, представники бізнесу і профільних асоціацій, юристи, представники комунальних підприємств, які працюють у сфері зовнішньої реклами.

Детальніше

У парламенті зареєстрували міжфракційний, збалансований законопроєкт про регулювання зовнішньої реклами

Дизайн-коди вулиць, заборона реклами на пам’ятках національного значення і адаптація конструкцій у міський простір - народні депутати взялись навести лад із білбордами та всією зовнішньою рекламою.

Детальніше

Асоціація операторів зовнішньої реклами України вимагає зупинити шахрайські дії на ринку реклами в Одесі

Як один з інститутів громадянського суспільства, Асоціація украй стурбована ситуацією, що склалася з розміщенням рекламних конструкцій в Одесі протягом останнього місяця. В місті незаконними, шахрайськими методами відбувається витіснення з ринку легальних операторів

Детальніше

Всеукраїнська Рекламна Коаліція обрала новий склад Наглядової Ради

У новий склад Наглядової Ради Всеукраїнської Рекламної Коаліції увійшли представники членів Асоціації операторів зовнішньої реклами Катерина Храмова та Любов Височина.

Детальніше

ЗАЯВА АСОЦІАЦІЇ ОПЕРАТОРІВ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ УКРАЇНИ ЩОДО «САМОЗАКЛЕЙКИ» РЕКЛАМНИХ КОНСТРУКЦІЙ У КИЄВІ

Оператори обуренні несанкціонованою «самозаклейкою» реклами політичного характеру з сумнівним сюжетом. Невідомі самовільно розмістили постери на сіті-лайтах декількох операторів у Києві на вулиці Парковій, Дніпровському узвозі та Алеї Слави.

Детальніше

ЗАЯВА АСОЦІАЦІЇ ОПЕРАТОРІВ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ УКРАЇНИ ЩОДО «САМОЗАКЛЕЙКИ» БОРДІВ У ЧЕРКАСАХ

Асоціація закликає учасників виборчого процесу до чесної боротьби та утримання від брудних технологій - поливання брудом конкурентів та введення громадськості в оману. Нам би дуже не хотілось ставати заручниками політичних воєн.

Детальніше

У столиці запустили соціальну кампанію проти незаконного паркування

У Києві стартувала рекламна кампанія проти незаконного паркування. Це спільний проект операторів зовнішньої реклами та Управління реклами КМДА. Водіїв повідомляють про найближчі місця паркування, аби вони не порушували правил дорожнього руху.

Детальніше

Податкові пільги обходяться для влади дешевше ніж знищення бізнесу

Надання податкових пільг – це найоптимальніший варіант антикризових заходів, які може приймати влада для збереження бізнесу в умовах тотального падіння ринків. Це допомагає оптимізувати витрати підприємств у форс-мажорних обставинах, зберегти робочі місця та пройти складний період.

Детальніше

Відкрите звернення до міської влади Черкас щодо надзвичайної ситуації на ринку зовнішньої реклами

У кризовий час порозуміння між владою і бізнесом критично важливі і виходять на перший план. Без підтримки з боку держави і органів місцевого самоврядування підприємцям дуже важко вистояти в умовах обвалів ринків.

Детальніше

Ми на Facebook

Архів