У столиці на 50% зменшили плату за користування комунальними
місцями для розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті. Пільга
діятиме до кінця року.
Асоціація дякує міському голові Віталію Кличку, заступнику
голови КМДА Валентину Мондриївському, управлінню реклами та депутатам міської
ради за розуміння складності умов, у яких доводиться працювати підприємцям,
коли місто завмирає через боротьбу з пандемією. Для нас дуже важливо зберегти
робочі місця. Тож взаєморозуміння з міською владою допомагає зберегти наших
працівників, не залишити тисячі сімей без доходу в такий складний час.
Наголошуємо, що члени Асоціації – соціально-відповідальний
бізнес і добросовісні суб’єкти господарювання, які не мають заборгованості
перед місцевим бюджетом. Введення так званих «податкових канікул» - це гарна антикризова практика у світовій
економіці у форс-мажорних обставинах. Зі свого боку у період пандемії наші
оператори допомагають владі боротись із хворобою, розміщуючи соціальну рекламу,
яка інформує людей наскільки важливо дотримуватись антиковідних рекомендацій.
Ми надіємось, що наша країна скоро зуміє подолати
смертоносний вірус і ми всі повернемось до життя без карантинів, обмежень, а
бізнес зможе реалізовувати заплановані проєкти, стабільно розвиватись сам і допомагати процвітати
місту!