Новим головою Асоціації операторів зовнішньої реклами України призначено Костянтина Гейбовича.
Своїм головним завданням новобраний голова називає збереження балансу між
інтересами бізнесу, влади і суспільства та напрацювання чітких та прозорих
правил гри на ринку зовнішньої реклами.
«Потрібно, щоб усі гравці ринку працювали в рівних
умовах, правила повинні бути одні для всіх. Я вважаю, що для ведення прозорого
бізнесу і саморегулювання ринку реклами, вся інформація про власників рекламних
засобів, видачі дозволів і термін їх дії, повинні бути у відкритому доступі. Це
одне з головних завдань, яке я ставлю для себе у роботі в Асоціації. Тільки так ми доб’ємося можливостей для
поступального розвитку бізнесу, бюджет зможе отримувати стабільні надходження і
люди отримають гармонійні та естетичні простори по всій країні», - каже він.
За його словами, наразі в багатьох містах іде робота по
впорядкуванню ринку зовнішньої реклами, і Асоціація активно приймає в цьому
участь.
«В силу різних обставин так склалося, що ринок зовнішньої
реклами десятиліттями розвивався хаотично. На сьогоднішній день багато міст
прийшли до того, що хочуть навести порядок з розміщенням елементів зовнішньої
реклами. У нас уже є дуже позитивний досвід реформи в Києві. Асоціація приймала
активну участь у цьому процесі, згуртувавши навколо себе основних операторів,
та виступила комунікаційним містком між владою, бізнесом та громадою. Ми
активно спілкуємося з місцевими владами, готуємо для них рекомендації,
допомагаємо містам з розробкою Правил
розміщення реклами, Схем, визначенням форматів і зонування», - говорить
Костянтин Гейбович.
Новобраний голова також подякував попередній очільниці
Асоціації за якісну роботу.
«Оксана Поліщук
чимало зробила для налагодження комунікації з владою і суспільством в
багатьох українських містах. Те, що реформа в Києві відбулася, в тому числі
заслуга її зусиль», - зазначив Костянтин Гейбович.
Костянтин Гейбович народився 3 листопада 1960 року в
Черкаській області. В 1988 році закінчив командний факультет Тюменського вищого
військового інженерно-командного училища. Після 20 років служби в Збройних
Силах почав займатись бізнесом.
В галузь зовнішньої реклами прийшов у 2006-му році. Костянтин Гейбович очолював
такі компанії як – «Штрьоєр Україна», «Перехід Аутдор», «Октагон», «Техногруп».