Що нового?

Перші кроки до антимонопольного врегулювання ринку зовнішньої реклами

Чому ринок зовнішньої реклами Україні опинився в ручному управлінні регіональних еліт і до чого тут Антимонопольний комітет.

Детальніше

Курчат по осені рахують … і рекламні конструкції – теж

Про повернення Києву цивілізованого європейського вигляду розповідає начальник профільного управління КМДА Олександр Смирнов.

Детальніше

ДБН – погляд ізсередини

Коментар Оксани Поліщук, голови Громадської спілки «Асоціації операторів зовнішньої реклами України», щодо нових правил ДБН.

Детальніше

Народні депутати заборонили розміщення реклами на вуличних стовпах і опорах

Верховна Рада внесла зміни до Закону «Про рекламу». Статтю 8 доповнено новим пунктом, згідно з яким заборонено розміщувати рекламу або рекламні засоби на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні, у тому числі опорах зовнішнього освітлення.

Детальніше

Кому в Дніпрі не писані закони, або чому так важко звикнути до нових правил ринку

Шістьом із десяти підприємців працювати в нашій державі некомфортно та ризиковано. У такій ситуації про жодні капіталовкладення йтися не може, адже ніхто не дасть гарантій, що завтра ситуація не буде гіршою.

Детальніше

Digital Outdoor Media. Початок нової ери

Перша в Україні цифрова рекламна аутдор-медіагалерея з’явилась на столичному бульварі Тараса Шевченка. Автор проекту – компанія «РТМ Діджитал».

Детальніше

Новий Закон «Про охорону культурної спадщини»: превентивні чи популістські заходи?

Верховна Рада оновила вимоги до розміщення зовнішньої реклами на об’єктах усесвітньої спадщини ЮНЕСКО.

Детальніше

Впровадження реформи зовнішньої реклами, - приклад реалізації публічного договору між бізнесом, владою та громадськістю

Підсумки Реформи за перші півроку.

Детальніше

Ми на Facebook

Архів