Що нового?

Довіра і діалог: як зробити Реформу успішною?

Минулий рік приніс радикальні зміни в столичній рекламі. Про те, яких зусиль коштує нинішній вигляд столичних вулиць, у що обходиться Реформа операторам, та про боротьбу з бюрократами в інтерв’ю розповіла Оксана Поліщук, голова Асоціації операторів зовнішньої реклами.

Детальніше

Наша команда поповнилася ще одним учасником!

Із 1 серпня Асоціація поповниться новим учасником

Детальніше

Реклама зсередини: практичний курс для майбутніх фахівців

Асоціація організувала практичний курс для київських студентів аби продемонструвати як працює рекламна індустрія

Детальніше

Тренди зовнішньої реклами у світі в 2019 році: 4 напрями її розвитку

Результати останніх досліджень авторитетних аналітичних компаній

Детальніше

Ринок реклами потребує якісного регулювання – АМКУ

Результати звіту Антимонопольного комітету України

Детальніше

Реклама: від індустріальної революції до першої асоціації

Продовження

Детальніше

Як усе починалося: реклама від Геракла до Рафаеля

Цікаво і пізнавально

Детальніше

Оператори реклами виступили проти неетичної «наружки»

Підсумки круглого столу «Етика рекламного бізнесу: як ефективно взаємодіяти з владою і суспільством?», що відбувся 26 березня у прес-центрі «Українські новини»

Детальніше

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ АСОЦІАЦІЇ ОПЕРАТОРІВ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ УКРАЇНИ

Асоціація операторів зовнішньої реклами України, яка об’єднує соціально-відповідальних операторів, уважно стежить за балансом інтересів суспільства, влади та бізнесу і глибоко обурена.

Детальніше

В АМКУ презентували висновки дослідження ринку зовнішньої реклами

Ринок зовнішньої реклами потребує оновлення і вдосконалення законодавчої бази, оскільки ті виклики, які постали перед цією сферою в останні роки, вимагають комплексного вирішення.

Детальніше

Офіційна заява Асоціації щодо можливого блокування Реформи зовнішньої реклами у столиці

Судове рішення може заблокувати Реформу реклами в столиці. Через непомірну жагу деяких політиків до PR-у перед виборами, столиця України опинилася під загрозою повернення до хаосу і неврегульованості у сфері розміщення рекламних конструкцій, до умов дикого ринку. Але ми не дамо цього зробити!

Детальніше

Ми на Facebook

Архів