Підсумки року: аналізуємо, прогнозуємо, робимо висновки
Як діють Правила професійної етики на ринку зовнішньої реклами
Тарифи для операторів зовнішньої реклами в Луцьку хочуть встановити на рівні столиці.
У Києві відбулася міжнародна конференція із зовнішньої реклами Out Of Home Forum
За рік спроб і намагань провести реформу в Луцьку, на жаль, блискучими результатами похвалитись ми не можемо. Чому так?
Сьогодні, 13 вересня, біля станції метро «Лівобережна» було демонтовано решту рекламних конструкцій. На місці працювала техніка операторів та КП «Київреклама»
Минулий рік приніс радикальні зміни в столичній рекламі. Про те, яких зусиль коштує нинішній вигляд столичних вулиць, у що обходиться Реформа операторам, та про боротьбу з бюрократами в інтерв’ю розповіла Оксана Поліщук, голова Асоціації операторів зовнішньої реклами.
Із 1 серпня Асоціація поповниться новим учасником
Асоціація організувала практичний курс для київських студентів аби продемонструвати як працює рекламна індустрія
Результати останніх досліджень авторитетних аналітичних компаній
Результати звіту Антимонопольного комітету України
Підсумки круглого столу «Етика рекламного бізнесу: як ефективно взаємодіяти з владою і суспільством?», що відбувся 26 березня у прес-центрі «Українські новини»
Асоціація операторів зовнішньої реклами України, яка об’єднує соціально-відповідальних операторів, уважно стежить за балансом інтересів суспільства, влади та бізнесу і глибоко обурена.
Ринок зовнішньої реклами потребує оновлення і вдосконалення законодавчої бази, оскільки ті виклики, які постали перед цією сферою в останні роки, вимагають комплексного вирішення.
Судове рішення може заблокувати Реформу реклами в столиці. Через непомірну жагу деяких політиків до PR-у перед виборами, столиця України опинилася під загрозою повернення до хаосу і неврегульованості у сфері розміщення рекламних конструкцій, до умов дикого ринку. Але ми не дамо цього зробити!