Реформа зовнішньої реклами в Києві вийшла на завершальний етап. Сьогодні, 13 вересня, біля станції метро «Лівобережна» було демонтовано решту рекламних конструкцій. На місці працювала техніка операторів та КП «Київреклама».

«Це вже демонтаж залишкових конструкцій. За останні два роки оператори зовнішньої реклами провели колосальну роботу. Кількість рекламних конструкцій скоротили із 12 000 до 4 700. Більшість робіт добросовісні оператори організували за власні кошти. Однак є і ті, які намагались саботувати реформу. Знесенням їхніх конструкцій, у тому числі і нинішніх, якраз і займається міська влада», — розповіла голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук.

На демонтажі був і міський голова Києва Віталій Кличко. Він наголосив, що реформа зовнішньої реклами кардинально змінила обличчя столиці.

«Ще кілька років тому вулиці були захаращені рекламою, у багатьох місцях конструкції були розміщені з порушенням правил дорожнього руху, заважали пішоходам. Однак нам вдалося сісти за стіл переговорів з операторами, довести їм, що ми надійний партнер, встановити єдині правила гри, однакові для всіх учасників ринку. Завдяки цьому ми зробили вулиці охайними, неперенавантаженими рекламою і комфортними для киян», — розповів Віталій Кличко.

Мер зазначив, що у столиці залишилося демонтувати лише 300 конструкцій, а далі місто планує розробити єдині правила для розміщення реклами на будинках.

Тим часом результати реформи вже помітні неозброєним оком. На зміну засиллю рекламних конструкцій, часто зі страшними, незручними бетонними піддонами, прийшли сучасні рекламні носії — безпечні та охайні.

«Київ став прикладом, як у результаті взаємодовіри влади і бізнесу вулиці отримали привабливий, естетичний вигляд. Сподіваємось, слідом за столицею впорядкуванням громадського простору займуться й інші міста України», — зазначила Оксана Поліщук.

Нагадаємо, реформа зовнішньої реклами розпочалася 2016 року з погодження Схеми розміщення рекламних носіїв у різних форматних зонах. Упродовж останніх двох років було оновлено парк рекламних конструкцій і демонтовано понад 7 000 носіїв.