Асоціація операторів зовнішньої
реклами України вважає неприпустимою загрозу блокування Реформи реклами в місті
Києві. Через непомірну жагу деяких політиків до PR-у перед виборами столиця
України опинилася під загрозою повернення до хаосу і неврегульованості у сфері розміщення
рекламних конструкцій, до
умов дикого ринку.
17 січня судді Шостого
апеляційного адміністративного суду столиці задовольнили позов ПП «Індивідуал»
(Максим Чаленко). За підтримки нардепа і кандидата в Президенти Віталія Купрія.
Судовим рішенням скасовано ключові пункти Правил, які визначають розміри рекламних
конструкцій та зони, де їх дозволено встановлювати. Скасовано також вимоги до
реклами на фасадах.
Асоціація представляє
90% операторів ринку.
Усі ми разом із киянами і міською
владою брали безпосередню участь в ухваленні нових Правил і Схеми розміщення рекламних
засобів. До того ж
протягом останнього року в
Реформу вкладено
мільйонні кошти. Оператори замінили на нові тисячі конструкцій на 168 вулицях міста.
Ми не дамо нашу
спільну роботу заблокувати. Бо те, що створено для людей, для краси столиці нашої Країни, не можна знищити.
Юристи вже
готуються оскаржити рішення суду. Асоціація не допустить повернення столичного
ринку реклами до хаосу через політиків, які не здатні думати ні про що, окрім дешевої реклами
перед виборами.
Ми не дамо зруйнувати
принципи, які
повертають місту цивілізований вигляд, а вулиці роблять безпечними. Запевняємо, рекламний ринок буде
працювати за тими прозорими й ефективними Правилами, які ми всі разом
розробили.