Тенденції розвитку зовнішньої реклами в наступні 5–10 років, нові інструменти просування брендів та напрями розвитку рекламного ринку обговорили керівники і маркетологи українських та міжнародних компаній спільно з фахівцями креативних і медійних агенцій під час міжнародної конференції із зовнішньої реклами Out Of Home Forum.

Захід відбувся 13 листопада в конференц-холі «Депо».

«Цьогоріч темою форуму стало порівняння і, можливо, навіть протиставлення інструментарію для досягнення коротко- та довгострокових цілей маркетингу. Нам цікаво прояснити, що для сучасного маркетолога в пріоритеті: отримати відчутний дохід уже сьогодні або крок за кроком формувати сильний бренд», — прокоментувала керуючий партнер PRIME Group та ідейна натхненниця форуму Катерина Храмова.

Президент The World Out of Home Organization, голова правління Ocean Outdoor і Atlantic Group Том Годдард проаналізував останні дослідження і виявив тенденції в out of home майбутнього. ООН може збільшити охоплення кампанії на 300%, якщо додати до ООН медіа-мікс. Серед драйверів ООН Том назвав: охоплення, якість, взаємодію, аудиторію, залучення, різноманітність, молодь, In-Store реклами.

Ексклюзивно для форуму керуючий партнер агентства Neuro-knowledge Катерина Ільченко провела нейроаналіз сюжетів української зовнішньої реклами і розповіла, які сюжети ООН-реклами забуваються, а які закарбовуються в пам’яті. Найменш помітне місце на макеті — це правий нижній кут, у якому зазвичай люблять розміщувати логотипи брендів. На думку Катерини, це змова дизайнерів проти бренд-менеджерів. Оптимальне розташування для бренда — по центру: воно захоплює 100% уваги глядача.

Значну увагу під час дискусії приділили впливу реформи зовнішньої реклами у столиці на подальший розвиток ринку.

«Реформа запустила гарні тенденції внутрішніх змін ринку. Йдеться про встановлення прозорих правил та принципи здорової конкуренції. Однак головне — це те, що реформа дала можливість будувати реальні довгострокові плани. Сьогодні конструкції не просто встановлені на своїх місцях і гарантують підвищену ефективність реклами. З’явилося і зявляються чимало нових цікавих форматів зовнішньої реклами. Завдяки новим технологіям зовнішня реклама тепер уміє звертатися до людей у потрібний день тижня, потрібний час доби, та в потрібному місці. А це означає, що для споживача це вже не просто реклама, а корисна інформація, яку він пригадує значно краще, ніж будь-яку іншу», — зазначила голова Асоціації операторів зовнішньої реклами Оксана Поліщук.

Те, як змінилося розміщення зовнішньої реклами в Києві, на прикладі конкретних вулиць продемонстрував начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.

Нагадаємо, організатор заходу — член Асоціації, оператор OOH-реклами PRIME Group. Компанія проводить форум із 2013 року. Цьогоріч акцент приділили важливості довгострокового планування бізнесу.