Тенденції
розвитку зовнішньої реклами в наступні 5–10 років, нові інструменти просування
брендів та напрями розвитку рекламного ринку обговорили керівники і маркетологи
українських та міжнародних компаній спільно з фахівцями креативних і медійних
агенцій під час міжнародної конференції із зовнішньої реклами Out Of Home Forum.
Захід відбувся
13 листопада в конференц-холі «Депо».
«Цьогоріч темою форуму стало порівняння і,
можливо, навіть протиставлення інструментарію для досягнення коротко- та
довгострокових цілей маркетингу. Нам цікаво прояснити, що для сучасного
маркетолога в пріоритеті: отримати відчутний дохід уже сьогодні або крок за
кроком формувати сильний бренд», — прокоментувала керуючий партнер PRIME Group
та ідейна натхненниця форуму Катерина Храмова.
Президент The
World Out of Home Organization, голова правління Ocean Outdoor і Atlantic Group
Том Годдард проаналізував останні дослідження і виявив тенденції в out of home
майбутнього. ООН може збільшити охоплення кампанії на 300%, якщо додати до ООН
медіа-мікс. Серед драйверів ООН Том назвав: охоплення, якість, взаємодію,
аудиторію, залучення, різноманітність, молодь, In-Store реклами.
Ексклюзивно для форуму
керуючий партнер агентства Neuro-knowledge Катерина Ільченко провела
нейроаналіз сюжетів української зовнішньої реклами і розповіла, які сюжети ООН-реклами
забуваються, а які закарбовуються в пам’яті. Найменш помітне місце на макеті —
це правий нижній кут, у якому зазвичай люблять розміщувати логотипи брендів. На
думку Катерини, це змова дизайнерів проти бренд-менеджерів. Оптимальне
розташування для бренда — по центру: воно захоплює 100% уваги глядача.
Значну увагу під
час дискусії приділили впливу реформи зовнішньої реклами у столиці на подальший
розвиток ринку.
«Реформа
запустила гарні тенденції внутрішніх змін ринку. Йдеться про встановлення
прозорих правил та принципи здорової конкуренції. Однак головне — це те, що
реформа дала можливість будувати реальні довгострокові плани. Сьогодні
конструкції не просто встановлені на своїх місцях і гарантують підвищену
ефективність реклами. З’явилося і з’являються чимало нових цікавих форматів зовнішньої реклами. Завдяки новим технологіям
зовнішня реклама тепер уміє звертатися до людей у потрібний день тижня,
потрібний час доби, та в потрібному місці. А це означає, що для споживача це
вже не просто реклама, а корисна інформація, яку він пригадує значно краще, ніж
будь-яку іншу», — зазначила голова Асоціації операторів зовнішньої реклами Оксана
Поліщук.
Те, як змінилося
розміщення зовнішньої реклами в Києві, на прикладі конкретних вулиць
продемонстрував начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.
Нагадаємо, організатор заходу — член Асоціації, оператор
OOH-реклами PRIME Group. Компанія проводить форум із 2013 року. Цьогоріч акцент
приділили важливості довгострокового планування бізнесу.