Всеукраїнська рекламна коаліція прогнозує, що у 2022 році ситуація з інвентарем по містах України залишатиметься стабільною, а найпомітнішим буде продовження розвитку Digital інвентарю.
Всеукраїнська рекламна коаліція прогнозує, що у 2022 році ситуація з інвентарем по містах України залишатиметься стабільною, а найпомітнішим буде продовження розвитку Digital інвентарю.
Наскільки швидко цифрові технології впроваджуються в Україні, що потрібно зробити аби реклама гармонійно вписувалась в міське середовище та які проблеми гальмують розвиток галузі розповідає в інтерв’ю новий голова Асоціації Костянтин Гейбович.
Новим головою Асоціації операторів зовнішньої реклами України призначено Костянтина Гейбовича. Своїм головним завданням новобраний голова називає збереження балансу між інтересами бізнесу, влади і суспільства.
Більшість фотографій, які поширюються в мережі – фотомонтаж. Наразі представники Асоціації моніторять свої площини, щоб перевірити чи немає на них самозаклейок з таким сюжетом.
Офіційно повідомляємо, що жоден з членів Асоціації, на чиїх площинах з’явилась неприпустима реклама не має до цього відношення. Представники операторів наразі моніторять свої конструкції і знімають несанкціоновану рекламу. На місце події викликали поліцію.
Також Асоціація операторів зовнішньої реклами України звертається до президента України Володимира Зеленського. Ми просимо не допустити порушення законів під час розслідування справи, адже це призведе до погіршення інвестиційного клімату як на ринку зовнішньої реклами, так і держави в цілому.
Компанія, яка розмістила на Майдані Незалежності великий плакат з зображенням екс-нардепа від Партії регіонів та Опозиційного блоку Євгена Мураєва вдалась до свідомої провокації на місці, яке є знаковим для українців, і очевидно це було зроблено з порушенням законодавства України, адже рекламу швидко прибрали.
У другому півріччі очікується зростання інвестицій на ринку зовнішньої реклами. Такий прогноз зробили експерти Всеукраїнської рекламної коаліції.
В Україні зміняться правила розміщення реклами на вулицях і трасах. Парламент прийняв у першому читанні міжфракційний законопроєкт про регулювання зовнішньої реклами (№ 5094 «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами»).
Прийняття міжфракційного законопроєкту № 5094 дозволить подолати тіньовий ринок реклами і залучити в розвиток законослухняної індустрії додаткові кошти. Про це розповів в ефірі телеканалу «Україна 24» один із авторів законопроєкту, голова профільного комітету Верховної Ради Микита Потураєв.
В Україні кардинально зміниться концепція розміщення зовнішньої реклами. Будуть розроблятись дизайн-коди населених пунктів так, щоб конструкції не псували вигляду вулиць і будинків та гармонійно вписувались у міський ландшафт.
Україна чекає на цей закон 10 років. Застаріле і недосконале законодавство гальмує впровадження в країні передових технологій, погіршує інвестиційний клімат та блокує розвиток населених пунктів. Суперечливість чинних норм призводить до архітектурного хаосу, постійних конфліктів та корупції.
Асоціація операторів зовнішньої реклами України звертається до міської влади Львова щодо критичної ситуації, яка склалась на ринку зовнішньої реклами. У зв’язку із запровадженням обмежувальних заходів, пов’язаних із боротьбою проти пандемії, рекламорозповсюджувачі опинились у форс-мажорній ситуації.
У столиці на 50% зменшили плату за користування комунальними місцями для розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті. Пільга діятиме до кінця року.
Законопроєкт № 5094 усуне всі правові колізії, які зараз існують у регулюванні дозвільної системи з розміщення зовнішньої реклами. Про це розповіла юристка PRIME Group Анна Чеботарьова в ефірі Громадського Інтерактивного Телебачення.
Комітет Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики на засіданні 17 березня рекомендував включити до порядку денного нинішньої сесії парламенту законопроєкт № 5094. Члени профільного комітету одноголосно підтримали документ і запропонували народним депутатам прийняти його за основу.
В Україні з’явився шанс впорядкувати розміщення реклами на вулицях, будинках і вздовж трас. Для цього слід прибрати законодавчі колізії, встановити чіткі процедури і зрозумілі, прозорі правила гри для всіх учасників ринку зовнішньої реклами та передбачити дієвий механізм демонтажу незаконної реклами.
Законопроєкт №5094 "Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами" допоможе збільшити надходження до бюджету й об'єм інвестицій у галузь.
У заході візьмуть участь народні депутати – автори законопроєкту, міські голови, представники бізнесу і профільних асоціацій, юристи, представники комунальних підприємств, які працюють у сфері зовнішньої реклами.
Дизайн-коди вулиць, заборона реклами на пам’ятках національного значення і адаптація конструкцій у міський простір - народні депутати взялись навести лад із білбордами та всією зовнішньою рекламою.