Асоціація операторів зовнішньої
реклами України звертається до міської влади Львова щодо критичної ситуації,
яка склалась на ринку зовнішньої реклами. У зв’язку із запровадженням
обмежувальних заходів, пов’язаних із боротьбою проти пандемії,
рекламорозповсюджувачі опинились у форс-мажорній ситуації. Через масову відмову
клієнтів від розміщення реклами і розрив контрактів оператори несуть колосальні
збитки і стоять на межі банкрутства. Ми переконані, що влада знайде механізми полегшення фінансового
навантаження на рекламорозповсюджувачів. Впевнені, що таке прогресивне місто, як Львів на чолі з
проєвропейським мером Андрієм Садовим, не залишить підприємців, які в ньому
працюють, наодинці з проблемами.
Адже запровадження «податкових канікул» - це звична антикризова
практика у всьому світі та в Україні. Київ буквально в перші дні оголошення жорсткого карантину прийняв
рішення про надання пільги рекламорозповсюджувачам. У столиці на 50% зменшили
плату за користування комунальними місцями для розміщення зовнішньої реклами та
реклами на транспорті. Пільга діятиме до кінця року. Ми дуже вдячні міській
владі за розуміння складності умов, у яких доводиться працювати підприємцям,
коли місто завмирає.
Зменшення
плати за користування місцями розміщення рекламних конструкцій для операторів
ринку зовнішньої реклами наразі критичне.
У звичайних умовах третину усіх грошових надходжень, які отримують
рекламорозповсюджувачі, вони спрямовують
саме на оплату оренди комунальних місць. А в умовах тотального падіння
замовлень платіж до місцевих бюджетів є
непосильним, адже він вдвічі перевищує валові надходження. Оператори вимушені
використовувати резерви і позики, аби зберегти робочі місця і підтримати родини
своїх працівників хоча б на мінімальному рівні.
Звертаємо увагу, що члени
Асоціації операторів зовнішньої реклами України – соціально відповідальний
бізнес, який справно сплачує податки і з
перших днів пандемії допомагає у боротьбі з нею. Ми надаємо тисячі рекламних
площин для розміщення соціальної реклами, спрямованої на зупинення поширення
вірусу.
У кризових умовах порозуміння між
бізнесом і владою життєво важливі. Ми сподіваємось, що міська влада Львова
зрозуміє, що краще надати тимчасову пільгу та зберегти бізнес, який стабільно
даватиме надходження до бюджету після зняття карантинних обмежень, ніж «вижимати»
останнє з підприємців та підштовхувати їх до банкрутства. Сподіваємося, що міська влада Львова із
розумінням поставиться до критичності ситуації і піде назустріч операторам
зовнішньої реклами.