У другому півріччі очікується зростання інвестицій на ринку зовнішньої реклами. Такий прогноз зробили експерти Всеукраїнської рекламної коаліції.

«Перше півріччя 2021 виявилося сприятливим для рекламних інвестицій. Індустрія налаштована цілком оптимістично, переглянувши свої минулорічні очікування в бік збільшення, або, принаймні, підтвердивши їх», -  розповідає генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник.

На ринку Out Of Home Media, починаючи з березня 2021, відбулося активне відновлення обсягів розміщення комерційних клієнтів. Темпи зростання по відношенню до минулого року перевищили попередні прогнози.

«Клієнти впевнилися у збереженні високих показників мобільності населення вулицями міст, незважаючи на карантинні обмеження. Більш того, у зв’язку з обмеженнями використання громадського транспорту – трафік у містах перевищував звичайний рівень», - сказано у звіті.

За  даними експертів, цьогоріч не прогнозується значної активності політичних рекламодавців, тому інвентар, що був задіяний у політичній рекламі у другій половині 2020 року буде використаний для розміщення комерційних рекламодавців.

Також за прогнозом, у 2021 році ситуація з інвентарем по містах України залишатиметься стабільною, а найпомітнішим буде продовження розвитку Digital інвентарю.

 «Продовжиться активний розвиток як інвентарю Digital складової ринку зовнішньої реклами так і зростання обсягів розміщення клієнтів на ньому.  Обсяг Digital складової ООН Media у 2021 році складе 512 мільйонів гривень, що відповідає зростанню на 76% у порівнянні з 2020», - кажуть в коаліції.

Нагадаємо, традиційно за підсумками першого півріччя експерти Всеукраїнської рекламної коаліції переглядають свої грудневі прогнози річних об’ємів рекламно-комунікаційного ринку і коригують або підтверджують їх за величиною.