У 2022 році на ринку зовнішньої реклами очікується зростання на 16%. При цьому найбільш стрімко розвиватиметься Digital сегмент. Такий прогноз зробили експерти Всеукраїнської рекламної коаліції.
«Рекламодавці
пересвідчились у ефективності зовнішньої реклами, незважаючи на карантинні
заходи, за яких кількість транспортних засобів на дорогах навіть зростає у
порівнянні з аналогічним періодом без карантину. Що відобразилось на зростанні
обсягів розміщення рекламодавців, що за підсумками 2021 склало 27%», - зазначив
генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник.
За даними
експертів у 2021 році, найбільш активно зростали такі категорії як комп’ютерна техніка, зв’язок, медицина,
продовольчі товари, торгівля. А ринок Digital зовнішньої реклами зріс на 78% в
порівнянні з 2020.
«Стрімке
зростання цьогоріч показала Digital складова ринку зовнішньої реклами – як інвентарю у всіх обласних центрах
України, так і клієнтів, що стали регулярно використовувати ці носії у своїх
рекламних кампаніях – особливо з категорій нерухомості, розваг,
автотранспорту», - каже Максим Лазебник.
Всеукраїнська
рекламна коаліція прогнозує, що у 2022 році ситуація з інвентарем по містах
України залишатиметься стабільною, а найпомітнішим буде продовження розвитку
Digital інвентарю.
Прогнозований обсяг
ринку ООН Media на 2022 складе 4 мільярди 769 мільйонів гривень, що означає
зростання на 16%. При цьому обсяги Digital OOH зростуть до 712 мільйонів гривень,
або на 37% у порівнянні з 2021 роком.