Законопроєкт №5094 "Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами" допоможе збільшити надходження до бюджету й об'єм інвестицій у галузь.

 

Про це під час круглого столу в Укрінформі повідомила директор компанії PRIME Group Катерина Хромова.

 

"Ми очікуємо, що після прийняття цього законопроєкту надходження до бюджету збільшаться, це дозволить нашим інвесторам розглянути можливість проінвестувати в сучасні носії", - сказала вона.

 

За її словами, авторизований реєстр законних операторів зовнішньої реклами спонукає незаконних операторів стати легальними. Також Хромова розраховує, що ефект від норм, які пропонує законопроєкт, дозволить операторам реклами створювати нові робочі місця. "Може йти мова про сотні мільйонів доларів", - прокоментувала Хромова очікувані об'єми інвестицій в галузь зовнішньої реклами.

 

Директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник підкреслив, що наразі найбільші інвестиції йдуть у ринок зовнішньої відеореклами. Він вважає, що законопроєкт №5094 дозволить розвиватися цьому сегменту в Україні.

 

Голова Індустріального комітету зовнішньої реклами Лариса Булатова вважає, що реєстр операторів зовнішньої реклами, який передбачений у законопроєкті, спростить роботу рекламодавцям. Крім того, за її словами, у документі враховані інтереси малого бізнесу, до якого належить частина рекламних операторів.

 

Як повідомлялося, законопроєкт №5094 "Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами" покликаний прибрати існуючі колізії в законодавстві. Він був зареєстрований у лютому.

 

Законопроєкт про регулювання зовнішньої реклами покликаний прибрати існуючі колізії в законодавстві - депутат

 

Законопроєкт №5094 "Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами" покликаний прибрати існуючі колізії в законодавстві.

 

Про це під час круглого столу в Укрінформі повідомив народний депутат Олег Макаров (фракція "Голос").

 

"Ті колізії, які зараз існують, хотіли б прибрати, провадити єдиний порядок, комплексне регулювання процедури видачі, відмови, анулювання, подовження ліцензій, дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Хотіли б чітко врегулювати справляння плати за місця розміщення реклами, а також демонтажу самовільно встановлених рекламних конструкцій", - сказав депутат.

 

За його словами, треба уніфікувати правила розміщення реклами, які зараз у різних містах можуть відрізнятися. Крім того, законопроєкт врегульовує розміщення реклами біля автомобільних доріг. "Має бути збалансований розподіл повноважень з урегулювання розміщення зовнішньої реклами та здійснення дозвільно-погоджувальних функцій між органами виконавчої влади й органами місцевого самоврядування", - сказав Макаров.

 

Депутат від фракції "Слуга народу" Ігор Василів наголосив, що законопроєкт №5094 є законопроєктом для "білого" ринку реклами. "Ми пропонуємо у цьому законопроєкті, щоб усі борди були промарковані і ми могли знайти через QR-код, хто є власником", - сказав депутат.

 

Василів зазначив, що планується передача повноважень з видачі дозволів на розміщення реклами біля доріг "Укравтодору". Плату за таке розміщення реклами планується передавати до Дорожнього фонду.

 

Депутат від фракції "Слуга народу" Павло Сушко повідомив, що законопроєкт №5094 сприятиме ефективному регулюванню розміщення соціальної реклами. Зокрема, автори документа визначили перелік сфер, де застосовуватиметься соціальна реклама. За словами депутата, такими сферами визначені: толерантність до людей з інвалідністю, здоровий спосіб життя, охорона природи, збереження енергоресурсів, профілактика правопорушень, патріотичне виховання, безпека та оборона тощо.

 

На період соціальних рекламних кампаній користувачі звільнятимуться від плати за комунальні й державні місця розміщення реклами. Сушко зазначив, що у майбутньому планується запровадження квот на соціальну рекламу для того, щоб кожне місце розміщення реклами певний час працювало на соціальну складову.

 

Автори законопроєкту розраховують удвічі збільшити надходження до бюджету від реклами за рахунок детінізації ринку.

 

Народний депутат Микита Потураєв розраховує, що законопроєкт №5094 буде прийнятий парламентом до кінця весни.

 

Як повідомляв Укрінформ, у лютому в парламенті зареєстрували міжфракційний законопроєкт про регулювання зовнішньої реклами.


Джерело: Укрінформ