Цікавий досвід у реальних умовах. Студенти рекламних
факультетів із кількох київських вишів змогли побачити, як працює рекламна
індустрія. Практичний курс на підприємстві «Сервіс Столиця Інновейшн» їм
організувала Асоціація операторів зовнішньої реклами.
«Для нас робота зі студентами, співпраця з вишами сьогодні
у пріоритеті. Орієнтація на гідну професійну
освіту й якісну практичну підготовку молодих спеціалістів — це той потенціал,
який забезпечує майбутнє не лише компанії чи галузі, а й країни загалом. У
компанії BigBoard Ukraine ми приділяємо багато уваги розвитку персоналу. Вже «виростили»
багато талановитих та висококваліфікованих спеціалістів індустрії OOH у себе,
адже справді вважаємо цей напрям одним із пріоритетних і інвестуємо в це
ресурси», — так прокоментував подію директор компанії BigBoard Ukraine Юрій Чаруха.
На сучасному підприємстві у Нових Петрівцях студенти змогли
побачити і розпитати професіоналів про повний цикл виробництва і обслуговування
рекламних конструкцій усіх типів.
«Одна
справа, коли ти розглядаєш готовий рекламний скрол на вулиці, і зовсім інша —
коли реально бачиш не тільки, як збирають, а ще й як він функціонує:
підсвічується, як змінюється сюжет. Це дуже корисно», — пояснила
учасниця екскурсії, студентка 3-го курсу Аліна.
«Ми з ентузіазмом підтримали цей захід, оскільки робота зі
студентством — справа важлива й корисна і для нас, і для молоді. Щороку в
пошуках роботи до нас звертаються десятки випускників вишів із дипломами найрізноманітніших
спеціальностей. Тож ми зацікавлені, щоб серед них були й ті, хто вже має
уявлення про зовнішню рекламу. Ми й надалі будемо підтримувати просвітницькі
ініціативи АОЗРУ і пропонувати нові спільні проекти, що допоможуть студентам
зробити обміркований вибір», — так подію прокоментувала Катерина Храмова,
керуючий партнер PRIME Group.
Екскурсія по підприємству, яку провів Юрій Бодров,
виконавчий директор компанії «Сервіс Столиця Інновейшн»
включала демонстрацію роботи у
двох цехах: сервісного обслуговування рекламних конструкцій, та цеху де відбувається повний цикл складання- від різання
металу до фарбування.
«Ми чудово розуміємо, як студенту, який роками студіює теорію,
важливо побачити справжню роботу галузі. З чого і як створюють сіті-лайти і
скроли, як усе працює. Тому такі заходи для майбутніх рекламістів ми будемо
організовувати регулярно», — пообіцяла голова Асоціації операторів зовнішньої
реклами Оксана Поліщук.
Окрім формування професійних уявлень майбутніх фахівців, екскурсія
на підприємство — це ще й налагодження співпраці з ВНЗ, вважають у Асоціації. Юні
теоретики отримали майданчик для практичного спілкування і набуття важливого
досвіду, яких допоможе опанувати багато досі невідомих нюансів майбутньої професії.