Реформу зовнішньої реклами у Києві можна сміливо назвати еволюцією співпраці влади бізнесу та громадськості. Фактично вперше досягнуто реального консенсусу, де очільники міста, оператори та представники громади консолідували зусилля, серйозно налаштовані на успішний результат і навіть в дечому поступились власними інтересами заради спільного блага.


Про перші підсумки реформи та зроблені висновки пише у своєму блозі на «Ліга» Голова Асоціації операторів зовнішньої реклами Оксана Поліщук.

«Від дати ухвалення схеми розміщення зовнішньої реклами минуло майже півроку. Тоді пролунала гучна цифра – 75%. Цей відсоток дорівнював різниці площі рекламних площин, яка існувала до затвердження нових Правил та тієї, що буде після стовідсоткового впровадження схеми та впорядкування реклами на фасадах будівель. Думаю, не треба пояснювати, що це значить для бізнесу, коли за кожним оператором стоять десятки робочих місць, коли конструкції коштують близько 5-15 тисяч доларів, а період їх окупності становить 7-15 років… Не треба пояснювати, що це значить і для громади міста, яка деякий час перебуватиме в ролі «вимушеного глядача» монтажу і демонтажу конструкцій, порушення та відновлення благоустрою. А що це значить для влади міста? Насамперед це виклик усталеним «традиціям» розв'язання питань, це перевірка профільних служб на якість роботи та оперативність», - зазначає Голова Асоціації.


Експерт наголошує, що наразі треба віддати належне як операторам, що інвестують в нове рекламне обличчя міста і виконують зобов’язання з демонтажу, так і владі, зокрема профільному заступнику голови та Управлінню з питань реклами, яке добросовісно виконує свій «шмат» роботи.

«Зараз слово за службами міста, які мають погодити документи. Від них залежить, як швидко будуть реалізовані нові Правила, а старі конструкції замінять на нові та сучасні. Сподіваємося на те, що принцип «папір має вилежатися» не стане на заваді втілення реформи в життя», - зауважує Оксана Поліщук.


Серед найбільш промовистих прикладів преображення обличчя столиці, за словами Голови Асоціації,  – вулиця Хрещатик, упорядковані перехрестя на Володимирському узвозі, на Парковій і Петрівській алеях, Дніпровський узвіз, вулиця Басейна, бульвар Тараса Шевченка та частина бульвару Лесі Українки.

«Також починають змінюватися сквери і площі, на кшталт скверу Чорновола-Січових Стрільців. Буквально за два тижні оператори, учасники Асоціації зовнішньої реклами самостійно демонтували всі рекламні щити (а це близько 500 кв. м.) із клумб Дарницької площі Києва. І хоча термін дії дозволів був різний (зокрема, до кінця листопада 2019 року), вони свідомо йшли на поступки заради якнайшвидшого перевтілення та осучаснення нашої столиці»,  – констатує Оксана Поліщук.

 

Детальніше читайте на «Ліга. Блог».