Інноваційна медіагелерея – це 32 сучасні професійні 75” дисплеї Ultra HD, які об’єднали в одну мережу і встановили з обох боків бульварної частини від Бессарабської площі до площі Перемоги – вздовж 2 км.
Завдяки тому, що панелі мають високу яскравість — 2500 ніт і коефіцієнт контрастності 5000:1, вони забезпечують чудову видимість навіть у сонячний день, надзвичайну чіткість зображення і кольоропередачу. Але унікальність проекту не лише в тому, що це дійсно перша в Україні цілісна аутдор-мережа рекламних носіїв такого рівня технологічності та якості. Компанія запропонувала ринку фактично нову ідеологію трансляції цифрової реклами — Digital Network Panel (DNP).
DNP — це часовий проміжок у плей-листі з адаптивним профілем; протягом цього часу рекламний контент клієнта транслюється синхронно на всіх носіях тієї чи іншої цифрової мережі компанії, що нині має 2 продукти, яким дала назву:
DNP Airport — для трансляції у
мережі з 30-ти цифрових носіїв разом із відеостінами в Міжнародному аеропорту
«КИЇВ» ім. Ігоря
Сікорського. Проект реалізовано у лютому 2018-го.
DNP Boulevard — для трансляції у мережі з 32-х цифрових панелей 75” на бульварі Тараса Шевченка. Проект реалізовано у травні 2018-го, старт продажів комерційної реклами — із червня цього року.
Тривалість DNP фіксована, синхронна трансляція на всіх носіях мережі збільшує показники рекламного охоплення. А використання яскравого й актуального контенту значно підвищує ймовірність рекламного контакту та його якість.
Програмне забезпечення, що використовує компанія у власних мережах, здатне реалізувати будь-які творчі рішення рекламістів для досягнення максимальної взаємодії з аудиторією: автоінтеграцію з іншими цифровими медіа та соцмережами, запровадження великої кількості алгоритмів інтерактиву, автоматичну адаптацію рекламного контенту до умов зовнішнього середовища, часу, подій in-real-life тощо.
У конструкції встановлено спеціальні відеокамери, які допоможуть якісно порахувати аудиторію за низкою ознак, швидкість і структуру трафіку, а також у реальному часі адаптувати плей-лист для рекламного таргетингу. Накопичувану таким чином data буде використано для Outdoor-досліджень.
Ми
вже бачимо реакцію ринку та впевнено заявляємо: перший в Україні комплексний
цифровий проект на бульварі Шевченка дав старт системному і стрімкому розвитку
галузі Digital Out-of-Home. У планах компаній — подальша розбудова нових
цифрових мереж у містах країни та просування унікальних нових стандартів на
український рекламний ринок.
Digital Out-of-Home Media у світі. Основні тези
Експерти світових ринків одноголосно говорять про зовнішню рекламу (Out-of-Home Media) як про галузь із «найбільш здоровим майбутнім», яка залишається стабільною і навіть збільшує обсяги залучених рекламних бюджетів протягом останніх 10-ти років. Її цифровий сегмент (Digital Out-of-Home Media) найшвидше зростає з-поміж Діджитал та Онлайн після реклами на мобільних девайсах. За даними компанії Magna, в останні 2 роки цей сегмент зріс на 30%: наприкінці 2017 року кількість цифрових аутдор-носіїв становила 300 000 одиниць у всьому світі.
Хоча за кількістю рекламного інвентаря Діджитал ООН займає усього 5% світового аутдор-ринку, але в бюджетах його частка — 14% у 2017-му, прогноз на 2018 рік — 18%. На таких розвинутих ринках, як Велика Британія, DOOH вже приносить 22% прибутків у зовнішній рекламі; до 2021-го очікують, що їх частка сягне 24%. Загалом світова зовнішня реклама у 2017-му залучила $28 млрд рекламних бюджетів, найспокійніші прогнози щодо ООН-галузі дають їй зростання прибутків +4% щороку і $33 млрд — до 2021-го.
Беззаперечні переваги Digital Outdoor Media — в ефективному поєднанні кращих властивостей зовнішньої реклами (відмінна побудова охоплення, ефективна частота рекламних контактів разом із їх відносно невисокою вартістю) з усіма можливостями, що їх дають інформаційні технології. А саме: гнучкість і прискорення всіх процесів планування та запуску рекламних кампаній, фокусоване таргетування й адаптація реклами до будь-яких запитів клієнта, інтеграція із цифровими медіа і соцмережами, яскравість і висока якість контенту, власний актуальний контент, технології взаємодії аудиторії з брендами і майже безмежні можливості для рекламного креативу.
Світові дослідження також свідчать, що аудиторія із зацікавленням та увагою ставиться до цифрової зовнішньої реклами, яка не є «тайм-кілером», що поглинає ваш час, але є джерелом цікавої, яскравої, корисної та розважальної інформації.
Експерти
світових ринків одноголосно говорять про зовнішню рекламу (Out-of-Home Media)
як про галузь із «найбільш здоровим майбутнім», яка залишається стабільною і
навіть збільшує обсяги залучених рекламних бюджетів протягом останніх 10-ти
років. Її цифровий сегмент (Digital Out-of-Home Media) найшвидше зростає
з-поміж Діджитал та Онлайн після реклами на мобільних девайсах. За даними
компанії Magna, в останні 2 роки цей сегмент зріс на 30%: наприкінці 2017 року
кількість цифрових аутдор-носіїв становила 300 000 одиниць у всьому світі.