19 січня вступив в силу регуляторний акт, прийнятий Кабінетом Міністрів України, який суттєво змінює правила регулювання відносинами у галузі зовнішньої реклами, а саме: постанова від 16 грудня 2015 р. № 1173 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відповідності основним вимогам до дозвільної системи у сфері господарської діяльності».
Прийняті зміни нарешті привели акт у відповідність до діючого ЗУ. Проте, нажаль, лише частково. І жити та працювати з ним легше не стало.
По-перше, його було прийнято без проходження регуляторної процедури. По-друге, постанова суттєво ускладнила ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання. А головне, вказані терміни, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру є нездійсненними.
Тож, що ми маємо. Радує і подає надії прагнення законодавчих органів навести порядок в нескінченній кількості регуляторних документів.
Проте, прийняття Постанови у наведеній редакції, в умовах відсутності вичерпного законодавчого регулювання відносин у галузі зовнішньої реклами (на всіх етапах), знов таки призведе до масових зловживань з боку влади, корупційних ризиків та суттєвого порушення прав та законних інтересів суб’єктів господарювання. А враховуючи той факт, що Постанова також значно ускладнює процес приведення у відповідність локальних актів органів місцевого самоврядування, існує велика ймовірність колапсу в галузі зовнішньої реклами.