Нагадаємо, що ці дві вулиці входять до переліку просторів Києва, які заплановані до першочергової модернізації в 2016 році.
«В підготовці цих пілотних проектів ми рухаємось за тим графіком, який було складено спільно з муніципалітетом. І це наочний приклад того, що діалог відбувається конструктивно. Щоб закінчити етап планування нам лишилося завершити формування спільного бачення з муніципалітетом по кількох технічних питаннях. Певно, що ми це зробимо найближчим часом. І таким чином перейдемо вже до реалізації двох пілотних проектів. Дуже важливо, що в процесі цієї роботи ми напрацьовуємо досвід практичного підходу до реформування міського простору у співпраці муніципалітету, бізнесу та громадськості. І цей досвід, напрацьовані моделі та рішення дозволять нам більш ефективно продовжити цей процес на інших вулицях та кварталах Києва», – коментує хід проекту Оксана Поліщук.
На черговій робочій зустрічі Голови Асоціації зовнішньої реклами України Оксани Поліщук з заступником київського міського голови Олексієм Резніковим, яка відбулася на цьому тижні обговорювалася в тому числі реалізація пілотного проекту реконструкції зовнішньої реклами на вулицях Мечнікова та Кловський узвіз.