Відбулась чергова робоча зустріч голови Асоціації операторів зовнішньої реклами Оксани Поліщук з мером Миколаєва Олександром Сенкевичем. Метою зустрічі стала презентація розробленого Асоціацією проекту схеми зменшення та оптимізації рекламних конструкцій на проспекті Миру, одній з найбільших вулиць Миколаєва. Саме цей проспект і стане першою «ластівкою» у новому візуальному образі міста.

 

Асоціація розробила схему оптимального розміщення рекламних конструкцій в рамках діалогу з міською владою Миколаєва. Її головне завдання — приведення інформаційно-рекламного оформлення міста у відповідність до сучасних вимог до системи візуальних міських комунікацій. Схема враховує типологію елементів міського середовища, архітектурні, історико-культурні та економічні чинники.


На зустрічі з мером керівник галузевої асоціації засвідчила готовність бізнесу активно і системно співпрацювати з містом. Було складено план наступних дій для реалізації «дорожньої карти», яка забезпечить баланс архітектурних і економічно вигідних рішень для міста в контексті зовнішньої реклами.

 

Оцінити результати ефективної співпраці бізнесу та міської влади миколаївці зможуть уже найближчим часом.