Асоціація операторів зовнішньої реклами оголошує про початок розробки власного аналізу регуляторного впливу Проекту рішення Київської міської ради «Про внесення змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві, затвердженої рішенням Київської міської ради від 26 січня 2012 року № 20/7357», оприлюдненого на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації 16 червня 2016р.

В Асоціації заявили, що готові спільно з провідними експертами Офісу ефективного регулювання BRDO здійснити розробку аналізу регуляторного впливу проекту змін до Концепції, зокрема обчислити витрати бізнесу від прийняття даного документа, в тому числі  за методикою М-Теста та передати його результати в публічний доступ.

“Аналіз регуляторного впливу - це надзвичайно важливий документ, який  визначає цілі, описує  механізми, обґрунтовує можливості та очікувані результати,  причини виникнення проблеми, можливість її розв'язання за допомогою ринкових механізмів або чинних регуляторних актів, обраховує витрати бізнесу та держави на реалізацію проекту. Нажаль, органи влади підходять до написання цього документу суто формально" - заявила Голова Асоціації Оксана Поліщук.

"Ми готові самостійно, спільно з кращими експертами  офісу дерегулювання BRDO та USAID, здійснити розробку якісного аналізу регуляторного впливу. Сподіваємось це позитивно вплине на якість Концепції та покращить діалог між владою та бізнесом” – підкреслила Поліщук.