26 липня в 2016 року у приміщенні прес-центру ІА “Ліга Бізнес Інформ”  пройшов круглий стіл на тему: “Дорожня карта модернізації візуально простору Києва: результати та перспективи”. Учасниками заходу стали фахівці у сфері зовнішніх комунікацій, оператори ринку,  представники міської влади та громадського сектору.

Круглий стіл став продовженням ініціатив галузі, щодо реформування столичного ринку зовнішньої реклами.На весні 2016 Асоціацією було запропоновано дорожню карту поліпшення візуального простору Києва, що зокрема включає план практичного реформування зовнішньої реклами в м. Києві.

Оксана Поліщук, Голова асоціації операторів зовнішньої реклами, розпочинаючи дискусію відмітила, що впровадження схем дає місту і громадськості за короткий період часу впорядкування вигляду міста і зменшення кількості конструкцій відповідно до схем.

«Мета у міста і бізнесу одна – впорядкування реклами візуального образу нашої столиці, і бізнес уже здійснив ряд результативних кроків для її досягнення . Потрібно співпрацювати, а не боротися з ринком зовнішньої реклами. Оскільки це єдина зараз галузь в Києві, яка демонструє готовність до змін».  

Всі новини