Асоціація операторів
зовнішньої реклами України допоможе
громадській організації Федерація баскетболу України анонсувати
непересічну та значиму подію для українського спорту. 31-го серпня збірна
України з баскетболу стартує у кваліфікаційному турнірі до чемпіонату Європи
2017.
Перший матчі кваліфікації
українці проведуть у столичному Палаці Спорту проти збірної Болгарії. А з 15
серпня у центрі столиці з’явиться
близько 50-ти сітілайтів, які анонсуватимуть матчі кваліфікації збірної України
з командами Болгарії та Словенії.
Для Асоціації це вже не
перший досвід допомоги соціально значущим проектам. Асоціація об’єднує
компанії, які зголосилися на галузевий соціальний проект «АНРУ – оператор
соціальної реклами». За його умовами Асоціація виступає партнером соціального
проекту громадської організації, а не просто надавачем послуги.
Оксана Поліщук, Голова
Асоціації вважає, що таким чином реальні та активні громадські організації отримують
можливість розміщення своєї соціальної інформації.
«Це не разовий і не сезонний проект. Наша присутність в соціальному інформаційному середовищі є постійною. Більше того, ми не чекаємо, коли до нас прийдуть і попросять площі, ми в постійному пошуку найбільш вагомих та ефективних соціальних партнерів. Наш логотип на кожному соціальному борді або сітілайті свідчить про те, що ми таким чином робимо реально корисну справу – налагоджуємо реальні позитивні суспільні комунікації», - пояснює Оксана Поліщук.
Прес-служба Асоціації