Асоціація операторів зовнішньої реклами України допоможе  громадській організації Федерація баскетболу України анонсувати непересічну та значиму подію для українського спорту. 31-го серпня збірна України з баскетболу стартує у кваліфікаційному турнірі до чемпіонату Європи 2017.

 

Перший матчі кваліфікації українці проведуть у столичному Палаці Спорту проти збірної Болгарії. А з 15 серпня  у центрі столиці з’явиться близько 50-ти сітілайтів, які анонсуватимуть матчі кваліфікації збірної України з командами Болгарії та Словенії.

 

Для Асоціації це вже не перший досвід допомоги соціально значущим проектам. Асоціація об’єднує компанії, які зголосилися на галузевий соціальний проект «АНРУ – оператор соціальної реклами». За його умовами Асоціація виступає партнером соціального проекту громадської організації, а не просто надавачем послуги.

 

Оксана Поліщук, Голова Асоціації вважає, що таким чином реальні та активні громадські організації отримують можливість розміщення своєї соціальної інформації.

 

«Це не разовий і не сезонний проект. Наша присутність  в соціальному інформаційному середовищі є постійною. Більше того, ми не чекаємо, коли до нас прийдуть і попросять площі, ми в постійному пошуку найбільш вагомих та ефективних соціальних партнерів. Наш логотип на кожному соціальному борді або сітілайті свідчить про те,  що ми таким чином робимо реально корисну справу – налагоджуємо реальні позитивні суспільні комунікації», - пояснює Оксана Поліщук.


Прес-служба Асоціації