У п'ятницю, 26 серпня об 11.00 в рамках реалізації ініціатив членів Асоціації операторів зовнішньої реклами України, відбулася презентація проекту благоустрою Дніпровського узвозу з впорядкування кількості рекламних конструкцій та їх більш органічного розміщення в візуальному просторі Києва.

Проект з умовною назвою «Дніпровський узвіз» - це ще один вдалий приклад самореформування галузі.  Він став наступним після реалізації проекту «Кловський-Мечникова», який було розроблено, ініційовано та втілено спільними зусиллями операторів зовнішньої реклами - членами Асоціації.

Проект "Дніпровський узвіз" тільки другий в низці багатьох, здатних надати Києву оновлений сучасний вигляд. У планах - модернізація вулиці Басейна, Кловський узвіз, Петровська алея та алея Героїв Крут, бульвари Лесі Українки та Тараса Шевченко, Паркова дорога.

 

Проект передбачає зменшення кількості конструкцій на Дніпровському узвозі більше ніж вдвічі. Заплановано повністю звільнити видовий майданчик біля пам'ятника Бикову і перехрестя з доріжкою до Лаври як приклад вирішення питання відкриття огляду біля архітектурно і історично-важливих об'єктів. Повну реалізацію проекту «Дніпровський узвіз» заплановано закінчити 2 вересня.

 

Голова Асоціації Оксана Поліщук повідомила, що в процесі впорядкування оператори враховують базові вимоги до розміщення рекламних конструкцій, але застосовують індивідуальний підхід при проектуванні кожної вулиці, єдино правильний, в тому числі з естетичної точки зору

 

«Це вже 3-тя вулиця, на якій ми впорядковуємо кількість рекламних конструкцій. Який висновок можу зробити: кабінетне проектування не спрацює на благо міста. Розставляти конструкції на карті, як би добре вони там не виглядали, і встановлення конструкцій на місці - це різні речі. Тому, підхід до проектування, який пропонує Асоціація - спільна робота операторів і міста - це той підхід, який забезпечить гарантований ефект в найкоротші терміни», - підкреслила Оксана Поліщук.

 

Оксана Поліщук також повідомила, що оновлення вулиці відбувалося за кошти операторів зовнішньої реклами. 

 

«Для нас дуже важливо реформу в місті реалізувати. Такий крок – демонстрація відповідальності галузі та готовності до конструктивного партнерства з владою в інтересах міста та киян. Головний фактор, що впливає на успіх реформування галузі - узгоджені дії влади і бізнесу. Реформування може бути успішно реалізовано тільки в партнерстві. Муніципалітет має виступити гарантом стабільності правил та підходів, забезпечити видачу дозвільних документів. Бізнес, на таких умовах, гарантує інвестиції та швидку реалізацію реформи, яка забезпечить стабільні надходження до бюджету.

Хочу наголосити, що саме кияни є партнерами в бізнесі зовнішньої реклами. Тому що майже 50% обсягу коштів від рекламодавців оператори віддають до міського бюджету. Зовнішня реклама – єдиний вид реклами, що наповнює міський бюджет», - наголосила голова Асоціації.

 

Довідково: 520 млн. грн. – загальний обсяг ринку зовнішньої реклами Києва. 240 млн. грн. отримав бюджет Києва від операторів зовнішньої реклами в 2015 році.

 Прес-служба Асоціації