Зміни до Концепції розвитку зовнішньої реклами м.Києва стануть причиною втрати понад 150 млн.грн. надходжень до загального фонду бюджету міста та банкрутства малого та мікро бізнесу.

 

Запропоновані чиновниками КМДА зміни до Концепції розвитку зовнішньої реклами міста Києва стануть причиною скорочення надходженнь до загального фонду міського бюджету.

Лише в частині орендних платежів місту і балансоутримувачам комунальної форми власності за тимчасове розташування рекламних конструкцій оператори зовнішньої реклами сплачують на сьогодні понад 260 млн.грн. Крім того, такий масштаб впливу документу на ринок призведе до втрат не лише міського, але і загальнодержавного бюджету – у вигляді ПДВ, інших податків та обовязкових платежів (єдиний соціальний внесок, військовий збір). Таким чином, наслідки дій місцевих чиновників будуть мати негативний вплив на загальнодержавному рівні, що, фактично, демонструє перевищення ними своїх повноважень

 

Голова Асоціації операторів зовнішньої реклами Оксана Поліщук вважає, що прийняття концептуальних документів з державного регулювання має супроводжуватись чіткими економічними розрахунками щодо їх прогнозного впливу на бізнес і середовище.

 

«Даний проект документу негативно впливає не лише на операторів зовнішньої реклами, але і на столичний бюджет. А це суперечить як ключовим засадам державної економічної політики, так і здоровому глузду. На жаль, чиновники КМДА досі не надали жодних економічних розрахунків впливу такого регулювання. Подібні документи мають готуватися виважено, бути чітко сформульовані та зрозумілі для прочитання всіма учасниками процесу», - зауважила Оксана Поліщук.

 

Довідково: Як відомо, на харчування учнів 1-4 класів (гаряче харчування і група продовженого дня) та учнів старших класів ("пільговиків"і тих, кому за медичними показаннями рекомендовано дієтичне харчування) з столичного бюджету 2016 року виділено 151,5 млн. грн. На забезпечення швидкою і невідкладною медичною допомогою населення Києва у місцевому бюджеті передбачено 231,44 млн.грн.