2 вересня о 12.00 в прес-центрі агентства Українські новини відбулося підписання Меморандуму про співпрацю і взаємодопомогу між ГС «Асоціація операторів зовнішньої реклами України» та ГС «Асоціація зовнішньої реклами Києва». Учасники підписання: голова АОЗРУ Оксана Поліщук та виконавчий директор АЗРК Максим Чаленко


        До участі у заході було запрошено депутатів Київради – членів комісії Міської ради з питань транспорту, звязку та реклами, представників галузі, експертів, громадських активістів, представників ЗМІ.

 

      Асоціації, підписуючи Меморандум, домовилися, зокрема, про оптимізацію розміщення об’єктів зовнішньої реклами міста та спільне напрацювання «дорожньої карти» реформування галузі зовнішньої реклами, в тому числі, розробку та впровадження схем розміщення рекламних засобів з урахуванням вимог до їх розміщення.

Оксана Поліщук, голова АОЗРУ наголосила, що у процесі досягнення спільних цілей сторони будуватимуть свої  взаємовідносини на підставі рівності, чесного партнерства та захисту  інтересів  кожного, задля створення режиму максимальної підтримки та сприяння.

         «Асоціація операторів зовнішньої реклами України та Асоціація зовнішньої реклами Києва разом об’єднують операторів зовнішньої реклами з часткою в парку конструкцій міста - 85%. Нас усіх єднає відповідальність, розуміння необхідності якісних змін у галузі та здатність до самореформування. Саме задля таких цілей ми з колегами починаємо взаємовигідну та довгострокову співпрацю», - підкреслила Оксана Поліщук.

       Максим Чаленко, виконавчий директор АЗРК зазначив, що взаємодія, порозуміння та консолідовані дії відтепер будуть направлені на вирішення вкрай актуальних для операторів зовнішньої реклами проблем.

       «Передовсім операторам потрібно остаточно визначитися з принципами  написання «дорожньої карти» розвитку галузі, врахувавши інтереси і міста, і киян. Нам потрібна реформа, яка працюватиме. Муніципалітет з свого боку має добросовісно виконувати свої функції з видачі дозволів, а ми – оператори зовнішньої реклами, маємо добросовісно працювати та поповнювати бюджет Києва».

        Одним з пріоритетних напрямків співпраці Асоціації визначили підтримку конкурентного середовища для розвитку ринку зовнішньої реклами у місті та залучення інвестицій у галузь.

«Пропонований нами план враховує інтереси усіх без виключення операторів не залежно від їх частки на ринку. Для нас з колегами важливим є напрацювання та спільна реалізація «дорожньої карти» щодо реформування в галузі.  Разом з міжнародними експертами ми пропонуємо реальні кроки розвитку реформи на найближчу та довгострокову перспективи.

Ми завжди були і залишаємося відповідальними суб'єктами підприємництва, готовими до діалогу і роботи в інтересах міста і киян. Для нас дуже важливим є партнерство з муніципалітетом, аби створити прозорий, зрозумілий для усіх та успішний механізм ефективної взаємодії», - підкреслила Оксана Поліщук.