Четвертий Київський міжнародний Out-Of-Home Forum відбудеться 6 жовтня 2016 року в конферец-залі готелю
«Івент-хол Київ» готелю Ramada Encore Kiev (Столичне шосе, 103).
Асоціація операторів зовнішньої реклами України є
традиційним партнером Out-Of-Home Forum . Цього року ключова тема Форуму - SENSE OF REALITY - взаємодія
реального і цифрового світів в контексті ефективної моделі комунікацій і
побудови гармонійного міського простору.
Форум є простором діалогу для пошуку відповіді на
питання, як зробити сучасні рекламні комунікації (зокрема зовнішню рекламу)
більш соціально корисними, а не тільки ефективними. Форум традиційно об’єднує
представників муніципалітетів і архітектурної спільноти та провідних експертів
в галузі маркетингових та соціальних комунікацій.
Цьогорічний Форум відбудеться в оновленому форматі.
Дискусії будуть вестися двома потоками. Перший потік Форуму, який пройде в
форматі науково-практичної конференції «Ефективність out-of-home медіа в
маркетингових комунікаціях», об’єднає фахівців з маркетингових комунікацій
в обговоренні світових медіа-трендів.
Другий потік Форуму відбуватиметься у форматі воркшопу на тему «Стратегія модернізації
візуального простору міст України». Цей одноденний
освітній проект дозволить під час роботи в групі зібрати ідеї учасників, що
мають унікальний досвід професійної діяльності та індивідуальне бачення і
ставлення до заявленої теми.
Воркшоп базуватиметься на результатах проведеного у
2012-2015 рр. циклу стратегічних сесій та воркшопів «Місто як маркетингова комунікація», «Порядок денний галузі на 2014-2015 рр.».
До участі у заході запрошені представники професійної
спільноти архітекторів та урбаністів, фахівці соціальних комунікацій та муніципалітетів.
Більш докладна інформація — на сайті форуму ooh.in.ua.
Прес-служба Асоціації