У 2015 році на рахунки КП
«Київреклама» від зовнішньої реклами (орендні платежі за тимчасове користування
місцями для розташування об’єктів) надійшло 233,9 млн. грн., з яких 75% дане
підприємство мало перерахувати до бюджету відповідно до п. 25 Рішення Київської
міської ради від 28.01.2015 р. №60/925 «Про бюджет міста Києва на 2015 рік».
Після реалізації змін до
Концепції розвитку зовнішньої реклами м. Києва буде кардинально переглянуто
зонування міста та враховано відстані між конструкціями. Це зменшить надходження
до міського бюджету (за найбільш оптимістичним сценарієм при збереженні системи
дозволів та їх продовження) на 148 млн. грн. Якщо ж буде впроваджено дію
положень змін, за яких дозвільна система скасовується взагалі, то втрати
складуть 170,3 млн. грн.
Також передбачаються витрати на фізичні
демонтажі (за попередніми оцінками становитимуть 20 млн. грн. без утилізації,
судових та адміністративних витрат), які, через неспроможність збанкрутілих
операторів, відбуватимуться бюджетним коштом.