20 квітня на пленарному засіданні Київради депутатами були схвалені рішення, які дозволять впорядкувати розміщення зовнішньої реклами та інформаційних вивісок в місті Києві.


Підготовка і розгляд цих документів тривали майже рік. За цей період були проведені чисельні робочі зустрічі між фахівцями міської адміністрації, гравцями ринку, депутатами Київради та експертами галузі. В результаті спільних зусиль місто отримало правила, які є компромісним рішенням всіх сторін.  


Норми прийнятих Правил матимуть наслідки не тільки у вигляді скорочення кількості рекламних конструкцій, але й підвищення їх технічної якості. Результатом реалізації цього рішення стане значне підвищення ефективності зовнішньої реклами як медіа і однозначно вплине на підвищення вартості розміщення для рекламодавців. Власне, рекламний ринок давно очікував на цю реформацію.


"За рік роботи над документом ми провели чисельну кількість зустрічей. Звісно, не обійшлося й без емоцій, проте в суперечці народжується істина і ми наразі маємо виважений еволюційний документ, який не тільки впорядкує ситуацію із хаотичним розміщенням рекламних засобів, а й дозволить зробити наше місто гарним та безпечним. Нові правила розміщення реклами - це результат спільної роботи громади, влади і бізнесу. Вкотре ми довели, що якщо робити корисну справу разом, результат обов'язково увінчається успіхом для міста. Ми маємо дбати про наш з вами публічний простір і, я певен, успішна реформа ринку зовнішньої реклами стане добрим прикладом і в інших сферах життєдіяльності міста", - каже заступник голови КМДА Олексій Резніков. 


Скорочення наземних рекламних конструкцій по місту в результаті провадження нових правил в середньому має скласти 50%. В центральній частині міста цей відсоток буде вищий, на вулицях, де немає такого перенасичення – нижче. Загальна ж кількість реклами в столиці за рахунок цих двох рішень має зменшитись орієнтовно на 75%, і це не лише щити, досить суттєвий відсоток тут займає реклама на фасадах, так звані «рекламні вивіски», банери і банерки, реклама на опорах ліній контактної мережі та зовнішнього освітлення.


Таке впорядкування наземної зовнішньої реклами буде відбуватись поетапно за рахунок розробки та впровадження «схем розміщення» - публічних карт міського простору з чітким визначенням на них місць розміщення та типів рекламних конструкцій.


«Учасники Асоціації розуміють важливість та необхідність кардинальних змін, тому зараз дуже важливим є саме продовження співпраці влади і бізнесу в процесі втілення в життя нових правил та побудови фундаменту реформ. Нам вдалося найголовніше – сьогоднішній діалог допоміг ідентифікувати реальні проблеми і потреби усіх сторін, а також визначити дієві шляхи й методи їх вирішення», - зазначила голова Асоціації Оксана Поліщук.


Муніципалітет спільно з операторами ринку в рамках робочої групи, яка буде створена до кінця травня, мають розробити повуличні схеми на всю територію міста.  Нові Правила передбачають, що ця робота має бути завершена до кінця 2017 року. Зараз вже ведеться спільна робота над проектами таких вулиць, як: вул. Хрещатик, Європейська площа, пл. Л. Толстого, Володимирський узвіз, вул. Сагайдачного, Дніпровський узвіз, Героїв Крут, Паркова Алея, вул. Басейна, бул. Л. Українки. На черзі - Набережне шосе, просп. Бажана та просп. Перемоги. 


«Зараз настає момент, коли потрібно від теорії перейти до практики, від гучних заяв до кропіткої роботи, від ефективності якої залежить успіх реформи. І Асоціація та її учасники готові до цього. Профільний заступник голови КМДА Олексій Резніков зацікавлений в проведенні прозорої та якісної реформи в партнерстві з Асоціацією, і має команду фахівців, які в змозі втілити цю довгоочікувану реформу в життя. Муніципалітет виступатиме гарантом стабільності правил та підходів, однакових умов для всіх гравців, забезпечує видачу дозвільних документів. Бізнес, у свою чергу, гарантує інвестиції та швидку реалізацію реформи, яка забезпечить стабільні надходження до бюджету», - додала Оксана Поліщук.



      За матеріалами прес-служби Асоціації