На
початку червня в Стокгольмі відбувся 58-й конгрес Європейської федерації зовнішньої реклами (FEPE International).
«Прайм Груп», активний учасник
ринку зовнішньої реклами, розробник онлайн платформи для планування і покупки
зовнішньої реклами outhub.online,
не міг обійти увагою єдиний в своєму роді форум.
Конгрес
FEPE International збирає учасників ринку — операторів, агенції та
рекламодавців — з усіх країн, щоб обмінятися досвідом і «звірити годинники».
У
цьому матеріалі «Прайм Груп» ділиться із читачами враженнями, спостереженнями та
інсайтами, які виникли протягом цих насичених двох днів.
Репортажі
минулих років: 2014, 2016.
У
2017-му році конгрес FEPE International проходив під гаслом «Час революції: як
заслужити право на перемогу».
16
доповідей і панельна дискусія були розділені на два дні, і тематично згруповані
в 4 напрямки:
1. Необхідність out of home в цифровому світі
2. Цифрова революція в out of home
3. Якість креативу, як ключовий фактор результативності out of home
4. Спрощення планування, покупки і доставки контенту out of home
Відкрив
конгрес Метью Дерден,
президент FEPE International і керівник європейського бізнесу оператора OOH
реклами Clear Channel Outdoor. Промовляючи вітальне слово, Дерден акцентував увагу на
унікальних перевагах out of home і здатності медіа адаптуватися до вимог
сьогоднішнього світу.
Out
of home, як «зовнішній» медіаканал, дозволяє звертатися до аудиторії на ходу
(тих, хто очікує на громадський транспорт, застряг в пробці, йде за покупками і
т. п.).
Розвиток
технологій, зокрема смартфонів, і прогрес в області аналізу даних збільшують
масштабність впливу і ефективність цього каналу комунікації.
Out
of home й надалі залишається єдиним каналом, використання якого в кросмедійних
кампаніях вдвічі збільшує ймовірність успішної побудови популярності.
Це
найвідповідальніший з усіх медіаканалів, оскільки out of home реклама є
публічною обіцянкою бренду. Невиконання цієї обіцянки загрожує серйозними
наслідками — як публічна обіцянка одружитися. Споживачі чудово розуміють це на
підсвідомому рівні, тому довіряють більше тим брендам, які не бояться
відповідальності і готові відкрито заявити про це.
На
завершення Дерден навів цифри зростання і прогнози Peter J Solomon (консалтингової
компанії в галузі банківських інвестицій) по ключових медіаканалах до 2019
року. Очікується, що зростання out of home медіа в світі складе 5%.
Всі новини