Частка зовнішньої реклами серед інших медіа залишається
високою і стабільною - майже 18%. Це
пояснюється високими можливостями охоплення аудиторїї Outdoor-медіа і
конкурентною вартістю контакту. Цього року така ж тенденція збережеться. Про це
йдеться у звіті Індустріального комітету зовнішньої реклами України (ІКЗР)
підготовленого за результатами 2019
року.
«Реформа зовнішньої реклами, що проводиться міськими
адміністраціями в партнерстві з компаніями-операторами, поступово зменшує
кількість носіїв формату 3х6 м, сьогодні їх частка 48%, хоча це як і раніше
провідний формат українського Outdoor», - йдеться у звіті.
Частки інших популярних форматів, таких як призми і
сітілайти, стабільні протягом 2 років, проте в 2019 року на 4% зросли
інвестиції рекламодавців в скролли - динамічний інвентар міського середнього
формату.
Водночас експерти прогнозують стрімке зростання цифрових медіа.
За даними Індустріального комітету зовнішньої реклами України п'ятірка міст-лідерів ринку залишилась незмінною. Це Київ, Одеса, Дніпро, Харків і Львів. На столицю припадає чверть від загальної кількості рекламного інвентарю і 37% рекламних бюджетів.
У 2019 році на 1-му місці серед категорій рекламодавців була торгівля. На 2-му місці - нерухомість.