Міська влада Дніпра ігнорує усі звернення щодо критичності
ситуації, яка склалася в місті на ринку зовнішньої реклами і продовжує займатись
переділом ринку реклами. Справи операторів, чиї білборди незаконно демонтували
погрузли в судах, вони щодня несуть колосальні збитки через примусове
зберігання їхніх конструкцій на складах, а на місці їхніх рекламних площ
продовжують встановлювати рекламоносії наближених до влади компаній. Потерпають
як українські компанії, так і іноземні інвестори.
Про це в ефірі програми «Лінія захисту» дніпровського
телеканалу «Д1» заявила голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України
Оксана Поліщук.
Оксана Поліщук наголосила, що у місті Дніпро склалась
найгірша ситуація на ринку зовнішньої реклами в Україні. Місцева влада
користуючись прогалинами законодавства запустила такий режим «ручного
управління», що там не залишилось
жодного загальнонаціонального оператора, а весь ринок ділять між собою 3 наближені
до мерії компанії. Це не лише порушення прав інвесторів, а й створює загрозу вільному доступу громадян до інформації.
«Місто Дніпро лідирує у антирейтингу серед всіх міст України
за рівнем «ручного управління». Передумови для цього створено неврегульованістю
законодавчого поля. Втім головну роль у тому як працює ринок реклами відіграє професійність і порядність
чиновників, і те яку мету на етапі
регулювання вони ставлять перед собою. У Дніпрі міська влада ставить перед
собою ціль - перерозподіл ринку
реклами», - зазначила Оксана Поліщук.
Нагадаємо, Асоціація операторів зовнішньої реклами України
оприлюднила заяву про кричущу ситуацію, що склалася в місті Дніпрі. Нещодавно
міська влада з порушенням законодавства демонтувала 58 білбордів українського
оператора зовнішньої реклами «ДОВІРА АУТДОР» та майже 100 рекламних конструкцій
компаній з іноземними інвестиціями, які входять до холдингу «BigBoard».
Власники білбордів звернулися до правоохоронців та судів, аби відстояти свої
права. Однак в Асоціації наголосили, що цей випадок непоодинокий, міська влада,
зловживаючи службовим становищем та нехтуючи законом, уже демонтувала приблизно
400 рекламних конструкцій національних операторів – членів Асоціації.
Асоціації вимагає - проведення швидкого, прозорого та об’єктивного розслідування факту незаконного демонтажу рекламних конструкцій правоохоронними органами, забезпечення справедливого судового процесу та відновлення прав законних власників білбордів і відшкодування їм збитків, завданих незаконними діями міської влади.