У столиці завершено впорядкування рекламних конструкцій у
І-й і ІІ-й форматних зонах. Це результат клопіткої роботи, мільйонних
інвестицій і численних недоспаних ночей. Та попри складнощі бізнес довів свою
соціальну відповідальність і бажання зробити Київ сучасною, європейської
столицею.
«Мені дуже приємно, що весною кияни побачать не лише як
прокидається нове життя у скверах і парках, як розквітають квіти на клумбах і
дерева на алеях, але і зможуть з насолодою прогулюватись улюбленими вулицями і
проспектами у всьому центрі, де уже повністю впорядковано розміщення рекламних
конструкцій і зможуть з впевненістю сказати – Київ європейська столиця», -
зазначила голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана
Поліщук.
Оксана Поліщук відмітила, що зміни не завжди даються
легко і вимагають більше часу ніж
хотілося б.
«Хотілося б подякувати членам Асоціації - операторам, які
дотримали слово і повністю виконали узяті на себе зобов’язання щодо
впровадження нової Схеми розміщення
рекламних конструкцій. Так, нам не завжди було легко. Нам доводилось
розтормошувати з усіх сил бюрократичну машину, отримувати погодження десятків
різноманітних відомств, які не завжди хотіли іти на зустріч, нам доводилось
враховувати перенесення транспортних зупинок, прокладання велодоріжок, робіт з
прокладення комунікацій. Та все ж таки
ми довели, що ефективна співпраця бізнесу, влади і громади заради спільної мети
можлива. Дякую за це і місту», - говорить Оксана Поліщук.
Голова Асоціації наголосила, що в рамках Реформи зовнішньої
реклами бізнес вклав мільйони обігових коштів в оновлення конструкцій та інвестуючи у благоустрій столиці.
«За сотнями оновлених вулиць стоять великі інвестиції і
важка, часто невдячна, цілодобова робота. Однак для нас усіх – Київ рідний, ми
всі хочемо аби столиця була зручною, комфортною та привабливою. Тому
результат - висока оцінка киян та гостей
столиці вартий вкладених зусиль», - переконана Оксана Поліщук.