У столиці завершено впорядкування рекламних конструкцій у І-й і ІІ-й форматних зонах. Це результат клопіткої роботи, мільйонних інвестицій і численних недоспаних ночей. Та попри складнощі бізнес довів свою соціальну відповідальність і бажання зробити Київ сучасною, європейської столицею.

 «Мені дуже приємно, що весною кияни побачать не лише як прокидається нове життя у скверах і парках, як розквітають квіти на клумбах і дерева на алеях, але і зможуть з насолодою прогулюватись улюбленими вулицями і проспектами у всьому центрі, де уже повністю впорядковано розміщення рекламних конструкцій і зможуть з впевненістю сказати – Київ європейська столиця», - зазначила голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук.

Оксана Поліщук відмітила, що зміни не завжди даються легко  і вимагають більше часу ніж хотілося б.

 «Хотілося б подякувати членам Асоціації - операторам, які дотримали слово і повністю виконали узяті на себе зобов’язання щодо впровадження нової Схеми  розміщення рекламних конструкцій. Так, нам не завжди було легко. Нам доводилось розтормошувати з усіх сил бюрократичну машину, отримувати погодження десятків різноманітних відомств, які не завжди хотіли іти на зустріч, нам доводилось враховувати перенесення транспортних зупинок, прокладання велодоріжок, робіт з прокладення комунікацій.  Та все ж таки ми довели, що ефективна співпраця бізнесу, влади і громади заради спільної мети можлива. Дякую за це і місту», - говорить Оксана Поліщук.

Голова Асоціації наголосила, що в рамках Реформи зовнішньої реклами бізнес вклав мільйони обігових коштів в оновлення конструкцій та  інвестуючи у благоустрій столиці.

 «За сотнями оновлених вулиць стоять великі інвестиції і важка, часто невдячна, цілодобова робота. Однак для нас усіх – Київ рідний, ми всі хочемо аби столиця була зручною, комфортною та привабливою. Тому результат  - висока оцінка киян та гостей столиці вартий вкладених зусиль», - переконана Оксана Поліщук.