«Не торкайся очей, носа, рота», «мийте руки та дезінфікуйте
розчином», «прикривайте під час кашлю і чхання рот і ніс», «уникайте скупчення
людей», «будь свідомим та відповідальним, обмеж соціальні контакти», «збережи
життя, залишайся дома» - подібні заклики з порадами, як убезпечити себе та
інших від коронавірусної інфекції з’явились по всій країни. Такі прості поради
можуть врятувати життя українців, заставити задуматися тих, хто і донині не
зовсім серйозно ставиться до пандемії, яка щодня забирає життя сотень людей у
світі.
Ми прагнемо допомогти владі достукатись до людей, які не
усвідомлюють небезпеки та нагадати тим, хто в силу обставин не може лишитися
вдома, як захистити себе», - говорить
голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук.
Інформування населення, от що головне зараз. Тож, з
білбордів та сітілайтів оператори нагадують телефони гарячої лінії та алгоритм
поведінки у разі появи небезпечних симптомів чи повернення з країн, де
зафіксовані випадки хвороби.
Інформацію про заходи боротьби з вірусом, які повинна знати і виконувати кожна людина на сьогодні розмістили на 1500 рекламних площ різних форматів – починаючи з сітілайтів і закінчуючи цифровими білбордами з відероликами. І це лише початок, оператори і надалі планують збільшувати кількість антивірусної соціальної реклами поки країна не пройде ці важки для всіх часи.