«Не торкайся очей, носа, рота», «мийте руки та дезінфікуйте розчином», «прикривайте під час кашлю і чхання рот і ніс», «уникайте скупчення людей», «будь свідомим та відповідальним, обмеж соціальні контакти», «збережи життя, залишайся дома» - подібні заклики з порадами, як убезпечити себе та інших від коронавірусної інфекції з’явились по всій країни. Такі прості поради можуть врятувати життя українців, заставити задуматися тих, хто і донині не зовсім серйозно ставиться до пандемії, яка щодня забирає життя сотень людей у світі.

 

 «Україна і світ зіштовхнулись з величезною небезпекою. Другий тиждень більшість українців на карантині. Карантинні заходи по всій країні покликані  зменшити поширення небезпечного вірусу та локалізувати хворобу. Країни, які вчасно запустили обмежувальні заходи зберегли тисячі життів. В Україні ще не всі зрозуміли рівень загрози. Хтось продовжує ходити компаніями на шашлики, зустрічатись з друзями та гуляти з дітьми. Сприймаючи цей час, як відпустку чи канікули.

 

Ми прагнемо допомогти владі достукатись до людей, які не усвідомлюють небезпеки та нагадати тим, хто в силу обставин не може лишитися вдома, як захистити себе», -  говорить голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук.

  

Інформування населення, от що головне зараз. Тож, з білбордів та сітілайтів оператори нагадують телефони гарячої лінії та алгоритм поведінки у разі появи небезпечних симптомів чи повернення з країн, де зафіксовані випадки хвороби.

 

 «Зовнішня реклама завжди була одним з найефективніших засобів донесення інформації до людей, працює 24/7. Збереження життя людей  – це найголовніша цінність, тож у час кризи ми прагнемо принести максимальну користь нашим співгромадянам. Це наша соціальна відповідальність, як бізнесу», -  наголосила Оксана Поліщук.

  

Інформацію про заходи боротьби з вірусом, які повинна знати і виконувати кожна людина на сьогодні розмістили на 1500 рекламних площ різних форматів – починаючи з сітілайтів і закінчуючи цифровими білбордами з відероликами. І це лише початок, оператори і надалі планують збільшувати кількість антивірусної соціальної реклами поки країна не пройде ці важки для всіх часи.