Надання податкових пільг – це найоптимальніший варіант антикризових заходів, які може приймати влада для збереження бізнесу в умовах тотального падіння ринків. Це допомагає оптимізувати витрати підприємств у форс-мажорних обставинах, зберегти робочі місця та пройти складний період.  Таку практику широко застосовують у світі, і в багатьох українських містах. 

 

Про це в ефірі черкаського радіо «Рось» розповіла голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук.

 

«До кризи середня зайнятість площин  по країні складала 60-70%. У березні почався відтік клієнтів, у  квітні комерційною рекламою зайняті всього 22%. Прогнозні показники на травень червень дуже низькі -  12-15%. В Черкасах статистика така ж. Дещо краща ситуація в тих містах, де влада ввела пільги. Завдяки зменшенню сплати за користування місцями, оператори надали знижки своїм клієнтам – в основному дрібному та середньому бізнесу, які продовжують рекламувати свої підприємства, аби вижити в цих складних умовах», - говорить Оксана Поліщук.

 

Оксана Поліщук наголосила, що зараз близько 40-50% рекламних площин зайняті соціальною рекламою, за яку оператори не отримують коштів, але яка виконує важливу функцію - доносить до людей інформацію, як вберегти себе в умовах поширення вірусу  і допомогти країні подолати небезпечну хворобу.

 

«Ми робимо все можливе аби допомогти країні зупинити поширення хвороби. Але якщо у тих містах, які пішли нам на зустріч ми принаймні отримали інструменти зменшення фінансового навантаження, то наприклад в Черкасах оператори вимушені сплачувати до бюджету навіть за використання місць, де розміщена соціальна реклама», - говорить голова Асоціації. 

 

За словами Оксани Поліщук, аргумент про те, що на біл-бордах залишається реклама, а отже оператори продовжують отримувати прибутки не відповідає дійсності.

 

«Дійсно на частині конструкції залишились старі сюжети, але оператори ці площини не продали, і не отримали за них коштів, просто, щоб зафонувати сюжет термін контракту за яким закінчився приміром у березні рекламорозповсюджувачу потрібно витратити на одну конструкцію від 600 до 1000 грн, з тими витратами, які ми уже зараз несемо – це непосильно», - пояснює Оксана Поліщук.

 

За словами голови Асоціації, розмір валових надходжень, які отримують оператори не покриває навіть сплату, яку потрібно вносити за оренду місць.

 

«А ми ще маємо плати інші податки і збори, утримувати в життєздатному стані конструкції, принаймні на мінімальному рівні виплачувати заробітну плату своїм працівникам, щоб отримувати їхні родини. Нам би дуже не хотілося іти на вимушені кроки і скорочувати штат, значно виваженіший шлях зменшення видатків - це компромісні рішення між бізнесом і владою. І ми дуже надіємось, що Черкаська міська влада все ж таки це зрозуміє», - говорить Оксана Поліщук.

 

Нагадаємо, Асоціація операторів зовнішньої реклами України надіслала відкрите звернення Черкаській міській владі у зв’язку з тим, що виконавчий комітет міськради ігнорує усі заклики підприємців піти на зустріч бізнесу.