Вчора, 19 липня, в рамках реалізації ініціатив членів Асоціації операторів зовнішньої реклами України зі створення нового візуального простору міста, презентовано оновлення вулиць Мечникова та Кловський узвіз.
В результаті реалізації проекту, кількість конструкцій, було скорочено з 57 до 35. великоформатні конструкції замінені на європейський міський формат (з 18 кв. м на 7 та 2,16 кв.м відповідно). Втричі скоротилась загальна площа рекламних поверхонь.
Головне це те, що розташування самих конструкцій та їх зовнішній вигляд було змінено таким чином, щоб вони максимально органічно вписувалися в міське середовище та не перешкоджали руху водіїв та пішоходів.
Місцеві мешканці відзначали позитивні зміни вигляду вулиць та підтримали ініціативу операторів.
Оператори зовнішньої реклами інвестували в цей проект близько 4,5 млн. гривень та майже півроку праці. Проте робота йшла б набагато швидше, якби ця ініціатива буда підтримана київськими чиновниками.
«Асоціація зовнішньої реклами України в черговий раз підкреслює – ми готові до глибинного комплексного реформування галузі і вже робимо це за власний рахунок. Проте маємо відмітити, що для покращення візуального вигляду міста необхідний комплексний підхід: вирішення питання незаконних забудов, парковок, МАФів, хаотичних вивісок, і безумовно, поліпшення у сфері ooh. Але ці реформи мають бути прозорі, зрозумілі та чесні, а головне - впроваджуватися на партнерських засадах» - прокоментувала проект Оксана Поліщук, голова Асоціації операторів зовнішньої реклами в Україні.
Галузь зовнішньої реклами пішла на значні інвестиції, і є єдиним прикладом реальних реформ, здійснених нею самостійно, на європейських принципах саморегулювання. Проте ініціативи бізнесу так і не отримали підтримки чи хоча б належної оцінки з боку представників влади.
На великий подив чомусь саме чиновники гальмують процес позитивних змін на вулицях нашого міста, хоча власне саме вони і мали б прагнути до наближення столиці до кращих міст Європи, як за зовнішнім виглядом, так і за європейськими цінностями та формою взаємодії з бізнес-середовищем.
Наслідком цього гальмування вже стало суттєве порушення строків реалізації запропонованого асоціацією плану модернізації. Наступними вулицями за планом мають стати Петровська алея, Паркова дорога, Дніпровський спуск, алея Героїв Крут, вул. Басейна, бульвар Лесі Українки і бульвар Шевченка.